Ropotă Likes advertising

November 26, 2013

Context:
Andrei Ropotă vrea în publicitate, așa că dă like obsesiv la toți cei care l-ar putea angaja. Niște băieți amuzanți i-au făcut și un site: http://ropotedelikeuri.tumblr.com/?og=1

Într-o zi stau liniștit
și ascult muzică faină.
LIKE ‘te dreq dă sictirit,
Înc-un like și pentru haină.

Like la poza de profil,
Like la postul despre Hitler,
Like la poza cu trotil
Like la share-ul despre icter

– Ești nebun, copile, ce-ai?!
– Like ce-mi place cum vorbești!
– Lasă-mă, că nu ești scai!
– Like ce-mi place cum gândești!

Dau să fug înspre căsuță
– LIKE ce interfon frumos!
Mă ascund sub o măsuță.
– LIKE covorul că-i pufos!

Vine Laura acasă
– Like ce tipă bună ai!
Ies cu bâta de sub masă
– Like că-n cap ai să mi-o dai!

Omul e-n drum spre spital
– LIKE la ambulanță, Doamnă!
Zgomotul e infernal
– LIKE sirena, zici că-i goarnă!

La spital omul începe
– Like Dom’ doctor, să trăiți!
Doctorul vede cucuiul.
– Io vă like dublu, să știți!

Doctorul se luminează
– Like ce fain vă încruntați!
Pe Ropotă-l internează
– De dau Like vă supărați?

Acum e legat și singur
– Like ce albă-i sala asta!
Ce urmează este sigur:
– Io dau Like și cu-asta basta!

2 Responses to “Ropotă Likes advertising”

  1. Alex Gotca Says:

    Uite, chiar daca are un an si nu mai e cool, fa-mi o favoare si citeste. Pare ca Facebook te afecteaza prea tare. http://www.myfoxtwincities.com/story/20489410/new-years-resolution-free-yourself-from-facebook .

  2. shortafella Says:

    Pare, pare. Ia vezi ce i-am răspuns ultimului comentator la postul anterior.


Leave a Reply

