vara 2013

July 29, 2013

O zi de muncă începe cu știrile. Politică, sfaturi pentru dezvoltare personală, accidente, sfaturi despre cum să rămâi tânăr de-a pururea, viața agitată a sportivilor, sfaturi despre cum să te descurci mai bine la job, cancan, sfaturi despre cum să îți administrezi relația cu partenerul de viață, descoperiri minune în domeniul medical, sfaturi despre cum să faci sex, știri despre copilul reptilian găsit în Nicaragua, sfaturi despre cum să dai un sfat bun când e nevoie. Și e mare nevoie de sfaturi.

Facebook.
Ioana arată bine la plajă. Sfaturi despre cum să manageruieşti un ONG. Alexandru a ajuns suficient de matur încât să fie mândru de părinții lui, așa că pune o poză de la masa de duminică. Organizație non-profit de dat sfaturi. Ancuța mă invită să mă îndrăgostesc de ProdLacta Brașov. Social club în care ne sfătuim cum facem lumea mai verde. Silvia este fan yoga, Coldplay, TopGear și îi place să salveze caii din Letea. Activități de PR „firești”. Unul dintre foștii mei șefi dă sfaturi celor mici în cadrul unui eveniment organizat de ThinkFree împreună cu Adunarea Sfatului Sector 3 București.

Muzică.
În general proastă sau foarte proastă. Ascult muzică mai veche, dar lumea îmi dă un sfat: „ok, cu toții știm de muzica aia, dar noi mergem la Control și acolo ascultăm muzică proaspătă, știi ce zic, fratele meu?”

La mare.
„Hei, ajută-mă și pe mine cu un sfat… auzi, da… la petrecerile astea hip-hop ce se bea de obicei?” La terasă, la masă, deasupra farfuriei cu costițe de berbecuț: „…şi am băgat și droguri, da.” Pe o plajă cu lume hip, o domnișoară simpatică mă sfătuiește: „să îl cerți pe băiatul cu pizza că nu vrea să vină până pe plajă cu ea, cică să merg io până la șosea să o iau!”

Cu berea în față, la un eveniment despre advertising: „…să-mi dai și mie dintr-ăla… MeDe… DeMeDe… am auzit că e tare…”  

Îi spun unui prieten că sunt singur, dar mă sfătuiește că e totul ok dacă te regăsești, iar asta se face foarte simplu: puțină yoga și niște mișcare la o activitate de guerilla gardening.

Băsescu e hoț. Norzeatic s-a încurcat o dată, așa că nu e mișto concertul. Cocalarii strică țara. Țiganii nu sunt oameni. În Vamă era mișto, dar acum e de căcat. Corporațiile sunt de vină. Nu haina îl face pe om, dar vezi ce pui pe tine, că știi, e vorba de respect de sine până la urmă. Alina e o curvă. Eu știu mai bine cum te fură barmanul la cocktail. Hai să ne luăm un cocktail, dar îmi bag pula în el că oricum e mai mult suc sau gheață. El oricum nu prea s-a uitat la filme, deci nu prea are despre ce să vorbească. Cred că e cam cocalar, așa. Și apropo de filmu ăla, îl știu pe regizor, am fost cu el la școală. Știi, a fost cu parașuta aia de scrie modă acum. Da, și eu îl știu, să-ți zic o fază mișto când se luase la ceartă la Cannes cu Puiu. Erau amândoi beți criță. Și apoi a scos și „În lanul cu piulițe” cu bani de la niște afaceriști dubioși. Îl știu, a jucat aia mică, Ramona, da. Auzi, scuze că vă întrerup, e mișto filmul? Da, e mișto. Să revenim… să vezi cum făcea figurantu’ ăla gras la filmare, te căcai pe tine de râs….”

“Hai la porumbuuuuu’, fructe de pădure aveeeeeeem, hai la porumbuuuuuu’.” Un bărbos cu ochelari scoate nasul din carte, îşi dă jos căştile Beats By Dre şi întreabă „Cât e păhărelul?” „Ieftin, 10 lei.” „Vreau şi eu unul.”

Leave a Reply

