Muşchii mei minte nu are

December 18, 2012

Context: Am jucat fusball de m-am julit la muşchiu’ intercostal aka ruptură musculară.

Campioni ca shortafella
Nu găseşti pe orice gard,
Specimen unic pe Terra,
La fussball ştiţi că vă ard.

Am venit umil ca popa,
Dar am învăţat din mers.
În scurt timp strigam doar “hopa”
Când dădeam un şut pervers.

Se spunea că sunt taifun
Ca-n legendele din Sparta,
Unii mă credeau nebun
Că băgam bila cu manta.

Însă vorba-i energie,
Orice-ai zice se propagă,
Cine ce-a zis nu se ştie,
Dar acu’ în piept am plagă.

Priceput cum sunt din fire,
Jucam oricum, dar nu lin,
Şi fără să-mi dea de ştire,
Soarta m-a lovit din plin.

Uite-aşa, din întâmplare,
Am ajuns un pacient.
Muşchiuleţu’ rău mă doare
Dintr-un stupid accident.

Dar în rău este şi bine
Când mă duc la cabinet –
Şi cine uşa-mi deschide?
O bucată ca pe net!

Doctoriţa e nebună,
Aşa cum mie îmi place.
Îmi explică cum că-i dură
Şi din ochi parcă îmi face

Şi-mi prescrie bunătăţi,
Să încerc ceva exotic,
Din mese să fac ospăţ
Şi-apoi un masaj erotic.

Leave a Reply

