Fuck Steve Jobs

December 14, 2012

Context:

În fosta agenţie aveam Mac. Aici nu aveam Mac. Am cerut un Mac. Am primit un Mac. Scriu acest context de pe un Mac. Ole. Iată mailul prin care l-am solicitat la departamentul IT:

Încă de când eram mic
Mi-am dorit lucruri frumoase,
Al pământului buric
M-am simţit şi încă-mi place.

M-am gândit io într-o zi
Cum că universu-i mare –
Sori, planete, galaxii –,
Însă toate-s trecătoare.

Aşadar, mi-am zis “bag pula”
Şi-am poftit doar ce e bun –
Într-o zi se sparge bula
Şi murim cu toţi oricum.

Iată c-a venit şi vremea
Să-mi doresc încă o dată
Un computer mai ca lumea
Şi-anume un Mac, măi tată.

PC-ul lucrează bine,
Ca furnica muncitoare,
Dar parcă Macu-i de mine,
Că luceşte bine-n soare.

Şi meniul integrat
Rulează de zici că-i roată.
Eu de el m-am ataşat,
Aşa că-ţi mai zic o dată:

“Mare rege din IT,
Te implor cum pot mai bine,
Cât de mult îl vreau de-ai şti,
Ai fugi acum la mine

Să-mi aduci Mac-ul în plus,
Să ma folosesc de dânsul.
După cum vineri ţi-am spus,
Fără el m-apucă plânsul.”

Şi să-ţi zic acum de-un mit
Care spune cam aşa:
De faci copy fericit,
Va scrie chestii belea.

Leave a Reply

