Shorty contra Noaptea Cenzurilor Vii

November 5, 2010

Context:
Azi dimineaţă am postat un pamflet în care făceam legătura dintre moartea lui Păunescu şi o agenţie (Head) care caută copy. Mai multe persoane m-au făcut cu ou şi cu oţet că îndrăznesc să mă leg de nenea Pău’ şi aşa mai departe. Fiind acostat cu o bâtă, julit şi încercuit, am şters însemnarea. Fuck that. Am scris alta 🙂

Poezie:
În caz că unii se-ntreabă
cum de-am şters ultimul post
vă voi spune-acum în grabă
chiar de nu prea are rost

s-o luăm cu începutul
Păunescu a murit
şi-al dracu’ evenimentul
cu altul s-a potrivit

căci o veche agenţie
de reclame româneşti
face un anunţ, frăţie,
de-ţi vine să te cruceşti:

caută un scriitor
chiar când altul a murit
uite cum întâmplător
chestiile s-au potrivit

eu, băiat cu mintea brici,
fac o glumă şi-am postat
mă trezesc în cap cu-n bici
cu care m-au acostat:

“Cum de îndrăzneşti tu, Shorty,
copilaş cu caş la gură,
să ne deranjezi tu morţii
treci să-ţi dam o julitură!”

eu, speriat nevoie mare,
am zis “Frate, stai aşa”
da’ te pui cu gloata care
a zis: “‘Pe foc cu inima ta!”

însă gloata s-a retras
către munca din birou
eu iar singur am rămas
cu o foaie şi-un stilou.

Leave a Reply

