Consumatorul cel istet si expertii din publicitate

July 5, 2010

Context:
Pe iqads e un articol care ne vorbeste despre o noua campanie publicitara si sloganul sau. Titlul spune asa:
Candiso lanseaza o campanie Covalact sub sloganul “Covalact De tara. Prea bun. Prea ca la tara”

Poezie:

“Dragul meu consumator
eu ţin să te informez
c-am muncit cu-atâta spor
doar ca să te enervez.”

“Dar de ce să fiu nervos?”
spune blând consumatorul
“Păi comunicăm pizdos.”
spune dur publicitarul

“Domne eu nu înţeleg
tu mie ce ai să-mi vinzi
oi fi eu puţin mai bleg
cred că prea mult îmi pretinzi.”

“Dragul meu consumator
să-ţi explic cum am gândit
românu-i ca un tractor
face fum şi-i prost clădit.

Dar lasă, nu mai fi trist
căci pe noi ne-au ajutat
2 writeri şi un artist
să scoatem un nou …..spot tv/teatru artistic/print.”

“Domne nu ştiu ce vorbeşti
writeri, arţi -cuvinte mari
simt că vrei să mă vrăjeşti
Nu te cumpăr! Hai-dispari!”

“Stai aşa, consumatoare
că-ţi explic acum pe loc
sloganul este cel care
mă scapă rapid de stoc.

Ce ofer eu e prea bun
şi e mult prea ca la ţară
nu-i din timpul cel străbun
deci nu-i ca odinioară!”

“Pai zi domnule aşa
e prea bun ca eu să-l cumpăr
mult prea mult şi mult prea prea
ca pofta să mi-o astâmpăr.

Şi în plus decât atât
io-s om simplu, da’ ţi-o zic
să îţi stea smântâna-n gât
faliment eu îţi prezic!”

“Stai să vezi consumatoare,
că de vorba nu îţi place
dăm din copy, că nu doare
nou slogam scoatem şi pace!”

“Du-te domne şi mă lasă
cu-ai tăi writeri şi artişti
că pute tare a plasă
mai rău ca-n lanul cu peşti.”

Leave a Reply

