Portofelul morţii

June 29, 2010

Context: am băut, am fumat am mâncat şi am cântat. Acum nu mai am bani.

Poezie:

l-am plimbat prin ţări străine
şi pe-aicea la terase
l-am golit de proteine
cand prea multe adunase

şi-uite-aşa lună de lună
portofelul meu din piele
poate sincer să vă spună
că tot scapă de lovele

la-nceput e burduşit
ca un porc bun de tăiat
dar după ce-i jegmănit
se simte atrofiat

şi aproape în tot anul
îl hrănesc şi mă hrăneşte
lui îi place caşcavalul
mie-mi place a petrece

bună-i vorba care spune
c-o mână pe alta spală
dar acu’ el face spume
c-am uitat de-agoniseală

urât dânsul mă priveşte
că-i slab vai de mama lui
şi cu dor îşi aminteşte
de ziua-ngraşatului

dar suspin şi eu cu groază
căci petrecerea e gata
nimeni card n-alimentează
nu mai e ca altădată

acum tot ce mai sperăm
portofelul şi cu mine
e să nu mai disperăm
pâna-n 5 când banul vine

Leave a Reply

