Be cool

May 29, 2010

Context: Eu și cu Mălă am organizat primul party de la metrou în Ro. pentru o lansare de bere.

Poezie:

într-o lume-mbârligată
într-o țară oarecare
de-i de ieri e demodată
doar ce-i actual e tare

și-n astfel de ambient
duduie economia
toți vor să vândă urgent
că-i mănâncă lăcomia

dar să vinzi nu e ușor
căci consumeru-i complex
tre’ să-i intri în căpșor
cu ceva să-l lași perplex

și-uite aici vine conceptul
sau ideea creativă
agenția-ți dă biletul
să-i faci berea atractivă

la metrou e party mare
ce miracol, ce minune
și e mare adunare
de hipsteri ce spun pe bune

targetul e țintit bine
glonțul intră fix în piept
și să mergi nu te-ai abține
că-i comunicat corect

și-uite-așa mălă și eu
am făcut-o fabuloasă
și am prins, fratele meu,
mii de “coolioși” în plasă

One Response to “Be cool”

  1. mala Says:

    hahaha. iar glontul asta intra fix in cap.


Leave a Reply

