Good bye, baby blue (jeans)

April 27, 2010

Cu ei am zburat prima dată cu avionul.
I-am purtat 10 zile în Amsterdam pe bicicletă.
I-am dus la Paris vara şi în Budapesta iarna.
Cu ei am fumat şi am băut.
Cu ei am fost pe scenă la AdPrint şi la AdOr.
Cu ei am fugit în Ungaria de poliţie până la vama Borş, la 3 dimineaţa, cu 220 la oră.
M-am certat cu gagică-mea pentru ei când zicea ca sunt de cocalari.
I-am asortat oricărei ţinute sau eveniment şi i-am preferat oricând faţă de alţii.
Azi s-au rupt… în cur.
Perechea mea preferată de blugi. Motherfucker goddamn.

3 Responses to “Good bye, baby blue (jeans)”

  1. i.l. Says:

    si ce-o sa faci? 🙂

    • shortafella Says:

      am sa ma duc la un croitor si am sa ii spun ca ii dau oricat doar sa faca ceva for fuck’s sake! daca nu se poate face nimic nu stiu ce am sa fac…

  2. did Says:

    si eu am patit la fel. acum nu mai vreau sa ies din casa 😐
    tocmai auzisem ca suntem in aceeasi oala si-am venit sa vad. trist, trist.


Leave a Reply

