Janina de la PR şi Danonele Morţii

April 15, 2010

Context:
From: Janina O@%$#A
Sent: Thursday, April 15, 2010 3:54 PM
To: Shorty
Subject: potenţial topic de poezie

Danone renunţă la încercarea de a obţine recunoaşterea efectelor benefice ale consumului de iaurturi Activia şi Actimel.

janina-i colega care
crede că mă îmbârligă
nu gândiţi lucruri murdare
căci spre altceva instigă
dânsa vrea să scriu un vers
poate două sau o sută
despre-un brand tare pervers
şi pe el vrea să m-asmută
în PR dânsa lucrează
un domeniu complicat
ştiri şi bârfe tot lansează
despre branduri de… frumoase ce sunt
pe-unele le creşte mari
pe-altele mi le ucide
depinde cu câţi bani sari
de nu-s mulţi, uşa-ţi închide
astăzi vede ea o ştire
şi gândeşte imediat
“facem buzz de năruire
şi pe brand l-am cariat!”
este vorba de danone
cu-ale sale vechi probleme
chimicalele nu-s bune
şi-are toxine în creme
şi janina împleteşte
josnic plan de înjosire
şi de mine-şi aminteşte
cică vrea să mă inspire
şi îmi dă linkul pe mail
cu ştirea ce încă frige
cică să scriu un cocktail
ce-n danone se înfige
însă astăzi nu am chef.
Leave a Reply

