Chuck şi Norris au ieşit la bere

April 12, 2010

Context: După ce am ieşit la băut vineri seara, unii au luat-o către casă, iar alţii s-au caftit pe stradă.

vineri seara este bine
oamenii doresc să bea
mai mulţi pretini şi cu mine
şi chiar şi gagică-mea

stăm şi bem şi povestim
că doar tineri suntem toţi
pe urmă ne perpelim
din bar greu să ne mai scoţi

unii pleacă înspre căşi
alţii se ceartă în stradă
restu’ beau şi mai nervoşi
căci sub mese vor să cadă

dimineaţa pe la cinci
iorgu şi cu mălăescu
au uitat şi de gagici
că sunt rău băuturescu

şi cum merg uşor pe stradă
să se ducă la culcare
prin ceaţă încep să vadă
cocalari şi cocalare

iorgu-i primul acostat
de gaşca de infractori
mălăescu-i turmentat:
“lasă-l în pace sau mori!”

cocalarul se oftică
şi spre mălă se îndreaptă
dar primeşte una-n chică
şi pe jos avea să cadă

iorgulescu e pe-asfalt
şi priveşte cam pasiv
cum trupa-l ia cu asalt
şi-l loveşte intensiv

mălăescu se-ncordează:
“fiv-ar mama să vă fie!”
la pumni mi se-aventurează
şi loveşte-n carne vie

primul cade ca popica
restul iute-l înconjoară
nu e loc să mai simţi frica
când dujmanii te omoară

bătălia e în toi
pe iorgu-l apucă scârba
pe mălă s-au suit doi
şi dansează pe el sârba

însă mălă se ridică
ca eroul din poveste
şi pe unu’ mi-l apucă
şi pe loc îi dă o veste:

“ia de-aici un pumn sau doi
poate pofteşti şi-un picior
eu mă bat acum cu voi
că de la alcool am spor”

însă domnii cocalari
mi-l culcă a doua oară
şi-l lovesc în ochelari
de pe faţă-i dau să sară

însă mare-a fost greşeala
să te legi de ochelari
asta le-a-nsemnat sfârşeala
celor patru cocalari

iorgu tot de jos priveşte
căci alcoolul l-a răpus
parcă puţin şi zâmbeşte
căci la minte-i tare dus

uite-aşa întinereşti
şi ţesutul se-nnoieşte
nişte sânge de mai verşi
altul nou în loc va creşte

One Response to “Chuck şi Norris au ieşit la bere”

  1. i.l. Says:

    reconstituirea video a evenimentelor de sambata dimineata =)) :


Leave a Reply

