Carmen pleaca. De ce? De ceeeeeeeeeeeeeeee?!

March 30, 2010

Context: am primit un mail care suna asa:

“Dragii mei,

 Incepand de maine, in locul lui Carmen vom avea oficial o noua fata – Maria Ispas. Programul ei va fi de la 6.00 la 16.00. Ea este deja la noi in sediu de aproximativ doua saptamani si am observat ca se descurca foarte bine pentru inceput.

Cealalta fata, care va fi cu ea doar 4 ore, este Mihaela, si lucreaza la noi deja de ceva vreme.”

Poezie:

tragedia ne loveste
chiar de e frumos afara
lumea mail nou azi primeste
vars o lacrima amara

carmen azi ne paraseste
parca nu-mi vine sa cred
cine ma mai dadaceste?
cand sufletul mi-e putred…

imi aduc bine aminte
chiar din prima zi la job
am varsat pe-mbracaminte
niste ceai si ceva drob

carmen nici n-a stat pe ganduri
si pe loc m-a curatat
plang cand scriu aceste randuri
ca de ea m-am atasat

zilele au curs firesc
eu varsam, spargeam diverse
si cand simteam ca tampesc
carmen toate mi le sterse

tin minte si nopti de vara
cand prajeam menta-n birou
munca nu era povara
cu diverse pe birou

tigarete, suc si bere
jointuri, pizza si alune
cateodata chiar si mere
trebuie sa spun la lume

cum doar carmen ma salva
cand venea o noua luni
ce lasam ea curata
ca era ca la nebuni

acum insa dansa pleaca
fete noi o-nlocuiesc
de-ar mai sta macar oleaca
sa m-ajute sa traiesc

un pahar si-o mica ceasca
pe birou le am acuma
nu-i nimic sa ma opreasca
sigur vars cel putin una

insa cine o sa vina
cand mai vars ceva pe jos
sa m-ajute sa fac luna
zambindu-mi afectuos…

stau in frig si plang degeaba
carmen strange ce mai are
altele-i vor face treaba
cand voi da pe jos mancare

Leave a Reply

