Emisiunea morţii

March 9, 2010

Context: înainte de a citi poezia, vă recomand călduros să urmăriţi clipul de mai jos:

Poezie

– cum te cheamă, domn’e dragă?
– moş crăciun cu plete-n vânt
– şi ce-ai, domn’e, în desagă?
– şasă cai şi un porc sfânt

– domn’e, eu te rog frumos
ca să mi te concentrezi
– am băut un vin spumos
şi n-am ce să comentez

– domn’e, îmi strici emisiunea
şi te scot din studio
– bă, tu să-mi vorbeşti ca lumea
că tu nu ştii cine-s io

– hai să încheiem aici
că mă scapă rău un plâns
– domn’e, nu-nţeleg ce zici
fiţ-ar capu’ tău de râs

– dacă vrei să zici ceva
înainte de final…
– lupul rău ceva visa
cu scufiţa după deal

– hai, domn’e, să fim normali,
că mă dă şefu’ afară
– piticii sunt la spital
şi pe geam vor ca să sară.

One Response to “Emisiunea morţii”

  1. did Says:

    excelent!!! : )))


Leave a Reply

