La training despre “cum sa o arzi smechereste pe online”

February 25, 2010

Ieri ne-am dus la training tare
Bine ca a luat sfarsit
Abureala a fost mare
Si unii au cam dormit

Despre lumea virtuala
Ar fi fost ceva de spus
Insa a fost o vrajeala
Si la 4 eu m-am dus

Dar au fost si puncte forte
Pizza, sucuri si banane
Ca lumea sa mai suporte
Toate-acele avioane

Poate ca exagerez
Si sunt eu un ignorant
Dar as vrea sa conturez
Ce a fost mai amuzant

Ceausescu transpira
Si visa la libertate
Insa de recidiva
Isi lua bice pe spate

Cu ochii deschisi visau
Doua fete sugubete
Pe 69-l despicau
Cu multa acuratete

Iar Ionut, baiat serios
Imi spunea sa fiu atent
Dar cred c-a cedat nervos:
Mazgalea pe foi frecvent

Pe la patru am clacat
Cotul ma durea pe bune
Liviu finut m-a scuzat
Si a zis cu-amaraciune:

“Zboara puiule, zboara!”

Leave a Reply

