Inscriem in sfarsit la Cannes. Degeaba, evident:)

February 25, 2010

Context: in ceasul al 13-lea inscriem la cannes

ca sa faci plata pe net
trebuie sa ai banet
dosit bine pe un card
ca de nu hotii te ard

problema nu-i chiar usoara
ca noi incercam din tara
sa platim peste hotar
inscrieri la festival

cum bradut uita odata
trece termenul de plata
cerem altul nu-i nimic
sa ne pasuiasca un pic

cum un termen nu e vesnic
trece si-asta-n intuneric
si se stinge-usor din viata
dar bradut ne spune-n fata:

“dragii mei prieteni buni
voi nu stiti ca de trei luni
nu e cash flow nu e bani
doar probleme si dusmani

voi nici nu inchipuiti
cat vreti sa imi inghititi
cat dati voi la festival
eu platesc un om anual

si in plus eu va iubesc
dar finantele palesc
sunt controale la tot pasul
parca simt ca-mi suna ceasul

si in plus un angajat
balanta mi-a sabotat
a crezut ca e subtil
insa eu sunt mai agil

si cu toatele pe cap
va iubesc deci am s-o fac
contul gras cel ferecat
acum l-am deparolat”

si-uite asa in ceas final
platim tot la festival
si ne pregatim usor
pentru un mai bun viitor.

Leave a Reply

